Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2012 14:43 - Малък юбилей
Автор: georgealall Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1195 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 05.06.2012 16:55


                 на 31 май станах на 30 години. хубава възраст време за равносметка.
Смятам, че преживях едни хубави студентски години и макар да съжлявам, че на млади години не попътувах повечко извън странат по експедиции, сега като че ли ми се отваря възможност да наваксам пропуските си и да попълна липсата на знания. Бях в Анкара (един ден 2001), Охрид (два дни 2000), Скопие  (два дни някъде около 2003), После пътувах за ден по маршрута Крива Паланка- Куманово-Гостивар ОХрид  и разгледах отново Охрид,, Св.наум и самуиловата крепост за още ден (2010) и сега пътувах в Гърция ( четете пътеписа ми) за два дена и половина. Скоро ще почна да издавам пътеписи - и за по стъпките на Алеко, обакалям само че той от париж до Чикато пък аз - Южните балкани.
             за личният си живот няма да говоря. Вес още не съм намерил Музата.намерих обаче една-две Сирени (сирените от митологията примамават моряциете с галосовете си и после лодикет им се разбиват във някой водопад или се озовават във водовъртеж). Аз обаеч не съм изгубил надежда, пък и в моменат не съм на етап "търсене". Толкоз по този въпрос.Въпреки това имам няколоко наистина добри приятели и приятелки и съм щастлив с тях. Работата ми спори, чувствам се полезен.
         И всичко щеше да е прекрасно ако обществото ни беше наред.
         но не е.
        Държавата не се грижи нито за младите хора, ни за талантите си, а за възрастните и болните - съвсем. тази държава отдавна абдикира от задълженията си. Ние сме тези които могат да я накарт да се върне към тях. Има два начина - легален, но не особен ефективен и нелегалене. първият предполага да даваме повече гласове на опозиционините партии, за да няма едноличан власт у управляващите (които и да са те), да се рапзписваме под максимален брой петиции, да участваме във всичик гласувания, анкети и референдуми, да инициираме съдене на депутати и министри,и големи компании като НЕК и ЧЕЗ. този начин е по-бавен и неефективен, но е законовият. по бързият и сигурн, но нелегален е чрез стачки, митинги и масово неплащане на данъци.
вие ще изберете път за себе си, но това общество трябав да се промени. личон аз се наемам да пиша статии за Обещството като единица, от какво се нуждае то според мен (и в частост - българското общество), на какъв стадий се намираме и т.н. нядавяма се, че ще намеря сериозин опоненти, които да оспорят слабите месат в това което пиша или пък да го възпиремат (ако интересно) и да го разнесат иземжду повече хора.



Тагове:   30 години,


Гласувай:
0


Вълнообразно


1. анонимен - поправи си грешките, че се губи с...
05.06.2012 15:21
поправи си грешките,че се губи смисъла малко
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: georgealall
Категория: Забавление
Прочетен: 288661
Постинги: 144
Коментари: 74
Гласове: 118
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930